wtorek, 29 lipca 2014

ETYKIETY NA WINO – INSPIRACJE


Uwielbiam odpowiednio opisane i udekorowane przetwory domowe. Nie żal mi czasu poświęconego na obwiązanie szmatkami kilkudziesięciu słoiczków z dżemami i poprzyklejanie odpowiednich etykiet. W ostatni weekend zlaliśmy nasze pierwsze wino do butelek. Postanowiłam zaopatrzyć je w odpowiednie etykietki, aby pięknie się prezentowało.

Domowe wino jest na pewno świetną rzeczą, którą można wziąć ze sobą, by nie iść w odwiedziny „z pustymi rękoma”. Dodatkowo ładnie ubrane, może zrobić naprawdę świetne wrażenie. Przygotowanie własnej etykiety to troszkę pracy na komputerze. Inspiracji w internecie jest wiele. Od takich najzwyklejszych etykiet po takie z ciekawymi tekstami:


Domowe wino może okazać się wspaniałym prezentem lub eleganckim dodatkiem do prezentu. Specjalne etykiety na specjalne okazje:


Na etykiecie można napisać życzenia lub podziękowania:


Bardzo przypadły mi do gustu wina, jako seria prezentów np. z okazji różnych „pierwszych”:

Naszego wina wyszło niewiele i ma być ono przeznaczone głównie do rozdania wśród rodziny i znajomych, więc ja przygotowałam proste i uniwersalne etykietki. Mimo swej prostoty wino prezentuje sie znakomicie zarówno samo, jak i jako dodatek do innego prezentu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz